Promotieartikelen Maxilia: je identiteit tentoongespreid

Promotieartikelen Maxilia: je identiteit tentoongespreid

Wie of wat ben je eigenlijk zonder naam, zonder specifieke kenmerken waaraan mensen je kunnen herkennen? Zelfs in anonimiteit is het nodig er iets aan te verbinden om kenbaar te maken dat jij het bent, dat het jouw bedrijf is en daarom kom je met een pakkende bijnaam voor bijvoorbeeld de sociale media. Je kunt met de naam, logo, kreet, spreuk of afbeelding je bekendheid vergroten door gebruik te maken van opdrukbare promotieartikelen en Maxilia heeft een assortiment, waar je eenvoudigweg niet mis kunt grijpen.

 

 Maxilia  

 

Een onderscheid in artikelen

Er zijn bij Maxilia twee productgroepen te vinden om te zorgen dat jouw boodschap net even langer blijft hangen dan die ene keer vermelden: via relatiegeschenken of promotieartikelen. De eerste groep is specifiek bedoeld voor mensen, die op een of andere manier al aan je gebonden zijn, terwijl promotieartikelen vooral gericht zijn op mensen, die je graag aan je wilt binden, zoals nieuwe klanten. Deze laatste groep artikelen zijn meestal wat goedkoper, koop je ook in veel grotere hoeveelheden en deel je uit bij markten, beurzen, evenementen of waar ook waar er veel mensen te benaderen zijn.  

Aan wat voor soort producten moet ik denken bij promotieartikelen?

Op Maxilia vind je een enorm aanbod van op te drukken artikelen, variërend van pennen, polsbandjes, bidons, shirts, paraplu’s, vlaggen, muismatten, stressballen en ga zo maar door. In principe kun je, afhankelijk van hoeveel geld je voor je actie over hebt, gebruik maken van alle mogelijkheden die Maxilia te bieden heeft. Op een speciale pagina op de site geven ze een overzicht van de meest populaire promotieartikelen.  

Promotieartikelen bedrukken

Als het om een bedrijf gaat, wordt de naam van dat bedrijf, als opdruk voor een artikel, het meest gekozen. Je krijgt daarbij persoonlijk advies, een digitale proefafdruk, de scherpste prijzen, snelle levering en wat heel belangrijk is: het kan ook in bescheiden oplages. Als je bijvoorbeeld een voordracht houdt voor een aantal specialisten over jouw zakelijke bezigheden, dan heb je echt geen 1000 stuks nodig om ze allemaal een aandenken mee te geven aan de lezing. Sta je echter op een populaire beurs, dan zouden die 1000 wel eens te weinig kunnen zijn. Elke producent, leverancier of bedrijf wil graag zijn of haar producten aan de man of vrouw brengen, en naamsbekendheid kan daar enorm mee helpen. Promotieartikelen zijn een uitgelezen middel jouw boodschap op grote schaal uit te dragen.